torsdag 10 november 2011

I väntan på Zlatan...

foto: Janerik Henriksson / Scanpix
 
Halv två, klockan tre, halv fyra, fem, klockan sex...ett tappert mediagäng satt troget och väntade på Bonniers förlag att den STORE skulle dyka upp och berätta om sin bok, som dagen därpå skulle ligga
på bokhandelsdiskarna. Klockan 18.30 såg vi att han anlände till byggnaden och vi fick nya krafter.
Klockan 20.20 fick jag och Henke från TT 15 min tillsammmans med stjärnan, 13 min intervju och 3 min enskild fotografering som jag fick tigga till mig. Lång väntan var det för 3 min! åsså skrev Zlatan en
autograf till min dotter Vilda som är 11 år och spelar fotboll, så slutet gott allting gott.      

/ Janerik Henriksson  
                                                   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar