fredag 17 juni 2011

Under ytan

Igår tillbringade jag förmiddagen med att fota undervattensbilder. Det var första gången som jag gjorde detta och det gav verkligen mersmak. Så fantastiskt roligt, men svårt att ställa skärpan, simma, hålla andan och fota på samma gång. Känns som om det kommer att bli lättare ju fler gånger jag övar. Ändå så tycker jag att jag fick till några bilder som blev riktigt bra. Här ser ni en bild tagen av Sarah Sjöström på mig. Jag ser mer ut som en groda än en simmare, men man kan ju inte vara bäst på allt :)
Hade man kombinerat Sarahs simkunskaper med mina kamerakunskaper så hade det varit den perfekta undervattensfotokombinationen.

/Jessica Gow.


Foto: Sarah Sjöström

1 kommentar:

  1. Var själv och fotade plaskande folk igår, första gången jag fotade simning. Och blev genast sugen på att dyka ner och ta bild när dom startar. Häftig bild Sarah tog!

    Första gången som vattenfotograf
    http://sebastianskog.se/?p=472

    SvaraRadera