söndag 6 mars 2011

Efterlängtat brons i Paris

Äntligen blev det medalj här i Paris. Ebba Jungmark tog brons i höjdhoppsfinalen.
Det är lite segt när man är på ett mästerskap och det inte är några nyheter att skriva om, då känns det som om man jobbar för ingenting.
Jag har gjort ganska många friidrottsmästerskap men då har Klüft, Holm, Olsson och Bergqvist skämt bort oss med en massa medaljer och tidningssidor. Inte som nu.
Men så blev jag lite räddad av Ebba Jungmark. Tack!
Jag har även haft med en remotekamera denna gången. Tänkte mest öva eftersom jag inte har haft med det så många gånger innan. Så jag får lite mer rutin på den typen av fotografering. En av bilderna från den kan ni se på Olsson här nedan.

/Jessica.




Foto: Jessica Gow/Scanpix





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar